Wygląd recepcji hotelowej. Podpowiadamy, jak poprawić wystrój recepcji hotelowej, aby robiła wrażenie.

Czy wchodząc do jakiegokolwiek pomieszczenia, w którym jesteście po raz pierwszy zwracacie uwagę na takie rzeczy, jak wystrój? Oczywiście, że tak. Właśnie dlatego tak ważne jest aby wygląd recepcji był nienaganny. W artykule podpowiadamy, jak poprawić wystrój recepcji hotelowej tak, aby zrobić dobre wrażenie na każdym Kliencie.

Wygląd recepcji hotelowej. Czy wygląd recepcji hotelowej ma znaczenie dla wizerunku obiektu?

Wygląd recepcji hotelowej
Wygląd recepcji hotelowej

Każda recepcja hotelowa powinna wyglądać profesjonalnie, aby każdy Klient czuł się doceniony. Dlaczego? Otóż klient widząc, że jest wszędzie czysto i pięknie, gdzie meble są dobrane według najnowszych standardów, gdzie wszystko ma ręce i nogi, będzie wiedział, że jest w hotelu, który dba o swoich gości. Skoro ktoś nie umie zadbać o swoje otoczenie, to jak zadba o innych. Wygląd recepcji hotelowej ma duże znaczenie dla wizerunku hotelu.

Recepcja hotelowa. Jak zadbać o właściwy wystrój recepcji hotelowej?

Recepcja-hotelowa
Recepcja hotelowa

Wejście do recepcji hotelowej powinno być duże. W końcu klient wchodzący z walizką nie może utknąć w drzwiach. W samej recepcji powinien znajdować się kontuar. Jego wielkość zależna jest dokładnie od miejsca, jakim dysponujecie. Może znajdować się na środku, jak również pod ścianą. Przy recepcji powinna wisieć szafka, gdzie można oddawać kluczyki. Przy takim kontuarze lub w bliskiej odległości mogą stać fotele i stolik, gdzie goście mogą oczekiwać na swoje pokoje lub po prostu spędzać wolny czas. Ilość takich stolików zależna jest również od wielkości recepcji.Generalnie, wystrój recepcji hotelowej powinien być dostosowany do potrzeb Klientów. Na ziemi warto położyć jakiś miękki dywan, dzięki czemu gościom będzie się po nim wygodnie spacerowało. Jednak niech to nie będzie jakiś dywan z wielkim włosem, tylko najlepiej dobrej i solidnej jakości wykładzina w stonowanych kolorach

Karolina Ekiert

Studiowałam na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Architektury Wnętrz. Moją pasją są podróże, architektura wnętrz, wystrój wnętrz i design. Zapraszam do czytania moich artykułów.

3 myśli na temat “Wygląd recepcji hotelowej. Podpowiadamy, jak poprawić wystrój recepcji hotelowej, aby robiła wrażenie.

  • Lipiec 18, 2019 o 1:20 pm
    Permalink

    Od samego wejścia do hotelu zwracamy naszą uwagę na wyposażenie, estetykę, wystrój. Nasze samopoczucie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od jego wyglądu. Dopracowane i piękne recepcje hotelowe, w których zawsze są świeże kwiaty to jedno z najważniejszych miejsc w hotelu.

    Odpowiedz
  • Wrzesień 5, 2019 o 1:24 pm
    Permalink

    Samuraj został również wprowadzony w 1985 r. na rok modelarski 1986 i był pierwszym samochodem wprowadzonym do Stanów Zjednoczonych przez nowo utworzoną amerykańską firmę Suzuki Corp. Żadna inna japońska firma nie sprzedała w pierwszym roku więcej samochodów w Stanach Zjednoczonych niż Suzuki. Samuraj był dostępny jako kabriolet lub hardtop, a slogan firmy brzmiał: Nigdy nie było nudno. Samuraj odniósł sukces do czasu, gdy Consumer Reports zarzucił samurajowi, że jest podatny na przewrócenie się w teście z 1988 roku. Doprowadziło to do głośnego procesu sądowego z 1996 roku, który został rozstrzygnięty dopiero w 2004 roku.

    Odpowiedz
  • Wrzesień 5, 2019 o 1:51 pm
    Permalink

    Współczesna stylistyka i łatwość dopasowania to kluczowe czynniki przy modernizacji łazienek hotelowych dla Kew Green Hotels – największego w Europie franczyzobiorcy Intercontinental Hotel Group. Jednak zasadniczo produkty muszą być bezpieczne dla użytkownika. Stylowy niskoprofilowy brodzik Mira Flight Safe anti-slip był oczywistym wyborem w przypadku brodzików.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *